Tirai Contest Kreatif Menulis Dilabuhkan | Markah daripada Juri

Assalamualaikum.



Lama sungguh tak buat entri. Hari ini, nak buat pengumuman penutup bagi contest kreatif menulis berasama HOB.

Apakah perasaan Aishah sepanjang menganjurkan contest menulis cerpen ini ?

Secara jujur Aishah katakan, memang seronok dapat melihat bloggers kita menghasilkan karya mereka untuk contest ini. Memang serius best sangat cerpen mereka. Sekali baca, mesti nak tahu sampai habis.

Memang pada mula contest ini diadakan, penyertaan tidak begitu baik. Namun, apabila, contest ini menerima banyak penaja, contest ini semakin diterima baik oleh bloggers.
Terima kasih Aishah ucapkan.

Seramai 21 penyertaan yang menempah nama dalam contest ini. Heheh, bukan kena bayo, saja je letak ayat menempah..
Korang semua memang sporting.

Penilaian cerpen berdasarkan ( 10% bonus )
20% - komen blogger lain terhadap karya anda.
 20% - pengadilan rakan-rakan hebat dalam penulisan novel dan cerpen serta Aishah sendiri. 50% - bahasa yang digunakan. Cara Penulisan. Susunan cerita
Aishah ada highlight pengadilan juri dan Aishah 20%. Jadi, ini ialah markahnya.
Aishah akan paprkan markah ini dan update setelah juri memberi markah.
Markah yang diberikan oleh juri adalah per 50. Kesemua cerpen berjaya mendapat 40 dan ke atas.
Tahniah. Memang top lah tu.

1. Nini ( Mamat Desperate) - 40/50
2. Wafa'an-Nisa ( Istikharah Cinta) - 46/50
3. Amirah Fisra - 43/50
4. Cik Lia Lomi ( Bateri AA) - 44/50
5. Farz Zull ( Kerana Lolipop) - 42/50
6. Haliza Run ( Cinta Akhir Kata) - 45/50
7. Eimma ( Antamolu) - 47/50
8. Cik Myn ( Cinta Mekanik Cabuk) - 44/50
9. Cik NurFar ( Bos Kecik Aku Tu Sebenarnya Siapa?) 43/50
10. Chocolate ( Dongeng Dua Puteri) - 44/50
11. Cik Mira ( Ruhis) - 47/50
12. Puteri Auni Kamaruzzaman  ( Aku Gadis Luarbiasa) - 42/50
13. Farisya Risya ( Hanya Kerana Sebuah Persahabatan) - 40/50
14. Virtual Writer ( The Dreamcatcher) - 50/50
15. Ina Ania ( Sebuah Persahabatan) - 44/50
16. mimie_za ( Pengalaman Kehidupan) - 42/50
17. AtiraAmeer ( Seteguh Kasih Ayah) - 41/50
18. szalbiah iszmail (Kisahku Semanis Dark Chocolate) - 41/50
19.aLoWeRRa KiD's (Sebuah Pertemuan FANA..) - 42/50
20 Rafieq Roslan (Ikatan Benang Maya ; Secangkir Kopi, Seerat Facebook) - 43/50
21. Nur (Pengalaman Kehidupan)-40/50



Ingat, markah di atas hanya 20% sahaja. Jadi, jangan risau anda mempunyai 10% markah bonus. 


Juri yang menilai karya anda Amirah Yasmin

Percayalah, setiap orang ada bakat. Cuma bakat itu tidak dikupas. Sekiranya dikupas, insya-Allah, hasilnya pasti menarik. Tetapi, bergantung kepada cara anda mengupasnya, sekiranya kupas macam tak cukup makan, mungkin sebaliknya.

Di mana ada kemahuan di situ ada jalan. Timbul sahaja minat, semua boleh.

Itu sahaja
Markah akan di update dari masa ke semasa
Insyaallah, kalau tidak ada halangan, bulan hadapan akan diumumkan keputusan. * menunggu penilaian drpd juri dan aishah


Thanks For Reading شكران.

7 400 is kind-heart:

Cik Lia Lomi said...

44, alhamdulillah....

aLoWeRRa KiD's said...

xsaba nak tgk markah kids.....

Ina Ania said...

adeh , xsabo nih >.<

Nor Aishah said...

@aLoWeRRa KiD's
juri tgh sibuk..markah mungkin lewat sikit... Saba ya

aLoWeRRa KiD's said...

Alhamdulillah.. dapat 42.. =)
terima kasih..