Mimpi Tentang Ular

Assalamualaikum.

Siapa dekat sini tak pernah tengok ular. Ha, ni dia ular.
Sengaja ambil yang kartun sebab takut lah tengok yang real punya.

Baiklah hari ini Aishah nak bercerita sikit mengenai mimpi tentang ular. Mimpi tu sebenarnya mainan tidur semata-mata. Tetapi, kadang-kadang Allah memberikan sesuatu alamat atau petunjuk melalui mimpi. 

Mimpi Ular Jika anda seorang jejaka atau seorang gadis bermimpi melihat atau dipagut (digigit) ular, bermakna akan segera mendapatkan pasangan atau jodoh. Dan bila anda telah menikah bermimpi demikian, bermakna akan memperoleh kemakmuran hidup. Mimpi melihat ular kecil dengan tiba-tiba berubah menjadi naga, bermakna akan ada orang besar yang menolong anda. Melihat ular berwarna-warni, bersirat kebahagiaan segera terbayang pada anda. Mimpi melihat ular yang banyak sekali, bermakna akan panjang umur. Mimpi dikelilingi banyak ular, bermakna firasat akan banyak orang yang memusuhi anda.

Agak menarik bukan. Jangan perasan sudah. 
Hehehe

Itu sahaja
Assalamualaikum


Thanks For Reading شكران.

3 400 is kind-heart:

LYAfrina said...

sy dr dulu selalu search psl mim[i ular ni..sbb takut.. sbb kata org mimpi ular mkna kena sihir...

sy mimpi ular patuk/gigit... lepas tu ular kecik tba2 jd besar n tgk ular warna warni..smua sy pernah n3kan dulu.. tp tkut sbb rmai y suh bhati-hati..sbb mimpi ular jga ptanda kt dishir..xtaula..hnya allah y mgetahui... sbb mimpi sy ni kerap..slalu b'ulang

Anum said...

hehehe
nice dream

Nor Aishah said...

Afrina--Oh ya..sama ada petanda buruk atau baik. Tapi tu semua Allah yang tentukan. Mana tahu, tu petanda jodoh dah nak dekat...

Anum--- Hheheh, very nice dream