GA Rush Hour


Assalamualaikum.

Aishah menyertai satu lagi Giveaway. Tapi, kita kena letak gambar. Pada mulanya tak mahu join sebab ada kena mengena dengan gambar, tapi bila baca balik syarat " gambar yg disnap secara spontan ". Hehehe. Join terus.

Jadi, untuk GA ni Aishah tak mau tag, Aishah nak para pembaca sekalian menyertai GA ni. Ok, biar lebih ramai yg join.



Kalau tengok gambar ni mmg nak tergelak mula-mula tau. Aishah pun tak sedar macam mana Aishah snap gambar ni. Mula-mula makan main lagi jerit, melalak lepas tu terus pandang antara  satu sama lain dengan wajah yang menyeramkan... Hahaha.

Itu sahaja.
Assalamualaikum



Thanks For Reading شكران.

5 400 is kind-heart:

pnsusu said...

comel je....

good luck ya

fiQ'Ra said...

Salam geng fiQ’Ra yang kak mas kasihi ◕‿◕
Kad blogger yang baru sudah siap..
Boleh ambil dekat sini eh ◕‿◕

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.296356087072066.70219.257419187632423&type=3

nini said...

wah comelnya dak kecik tu......btw gud luck ea...=D