Koleksi Doodles Bagi Freebies Doodles Lepas

Assalamualaikum...

Doodles hari-hari kan. Sebenarnya, apa yang hebat sangat doodles ni sampai kalau nak tempah pun sampai 3 hinggit. Beli dua batang ais krim kacang pun berbaloi.

Tu lah, AIshah menawarkan khidmat *konon, melukis doodles. Jadi, siapa yang nak saja Aishah buat ikut warna kesukaan masing-masing. 
Jadi, masa untuk free dah tamat. Dan mungkin nanti Aishah akan buat lagi, Insyaallah.

Ni koleksi doodles nya..

Kpd Anis Amira



Kpd Nurul Huda






Kpd Yana 





Aishah baru belajar ja. Sebab tu ada perbezaan kan. Ada yg cantik ada yang biasa.

Aishah minta maaf kalau ada yg tidak memuaskan hati.
Permintaan untuk doodles dengan ini ditutup. Aishah akan kembali berblogging pada cuti Raya. Hehehe

Selamat Bemain Bunga Api.

Jangan main mercun buluh sudah.

Assalamualaikum







Thanks For Reading شكران.

6 400 is kind-heart:

pengemis Cinta~ said...

Assalamualaikum aishah.wah.banyaknye doodle yang dibagi free.baik sungguh aishah ni.semoga Allah merahmatimu dear.amin..;)

pemenang contest AKU & 24HOURS l.i.a_d.i.y sudah diumumkan.jom tengok.hehe

Princess Feyqa said...

wah bestnye nak ugak :P

Yanaa said...

wah2..comel2 g2..:)

Nor Aishah said...

@pengemis Cinta~Waalaikumsalam...

Insyaallah

Nor Aishah said...

@Princess Feyqa
Hehehe..Aishah nak exam..nanti laaah