Selamat Bertemu Kembali...

Assalamualaikum...

Setelah sekian lama AIshah menghilangkan diri..hari ini AIshah muncul balik tapi sekejap jer... Hhehehe. Bagaimana pembaca sekalian, sihat ke sakit. Sihat dan sakit tu semua ketentuan Allah, kita hanya mampu berdoa jer... Aishah nak kongsi result Aishah baru ni laah.. Aishah bersyukur sangat walaupun x lah elok sangat... Aishah dapat 7A1B. HAHAHAh

Apa yang A ???? 
Agama - 95
Sejarah - 88
Math - 81
Geo - 78
KH - 77
English - 75
BM - 86
Teruknyaaaa A Aishah ni terutama BI..AIshah memang low Bi..hehehe

Apa yang B???
Semestinya SAINS..
Astaghfirullah
kali ni AIshah turun mendadak sains
daripada B 72 ke B 69
Ya Allah, janganlah sampai hambamu ini menurun hingga C pada masa akan datang 
Tapi x dinafikan, sains memang payah tahap gaban kali ni... Tapi kawan AIshah yg lain boleh skor..
Aizat - 79
Izyan - 75
Afifah the cleverest girl - 82

Antara kami 4 orang Aishah yang paling bawah..haaaaa.. walaupun Afifah 6A ja..tapi Afifah no.2 sbb markah dia tinggi... waktu sekolah rendah dulu pun macam tu..
nak lawan Huda, Lini dgn Atiqah bukan senang
Terutama ATiqah n Huda...
Huda memang clever...
Clever + Smart + Cerdik + Pandai = GENIUS SGT

X pa la ..Aishah bersyukur dengan result Aishah kali ni. Tapi hancur harapan nak dapat hadiah misteri tu... Haaaaafffffrrrr.. Tap pa..

Apapun jgn puttus asa ok..USAHA ITU TANGGA KEJAYAAN...

Kalau nak share markah korang, Aishah nak juga dengar..paling paling yg dapat straight tu...fuuh memang terer..Aishah tabit..
Kepada yg dapat straight A kali ni Aishah ucapkan tahniah ok

Assalamualaikum

entri panjang


Thanks For Reading شكران.

0 400 is kind-heart: