Finalis Imam Muda Musim Kedua

Assalamualaikum.....
Pasti ramai di sini yang meminati rancangan Imam Muda kan ?? AIshah pun suka. Tapi kadang-kadang tu terlepas sampai Aishah tak sedar yang dah nak masuk final. Aishah tau nak final ni pun daripada blog seseorang. 

Cuba teka berapa orang ke final ?
2 ja. Bayangkan daripada 5 orang di semi final, hanya dua yang terpilih ini bermakna 3 orang yang tersingkir.

Siapa yang tersingkir..
Imam Muda Fakhrul

Imam Muda Amar

Imam Muda Azlan.

Aishah sebenarnya tak pasti sangat. Cuma yang pasti ada dua orang yang ke final iaitu

Imam Muda Nazrul...Aishah paling minat yang ini. Best ooo

Imam Muda Hassan. Yang Ni pun Best. Cara percakapan dia memang tidak membuat orang terlena. Macan-macam bunyi ada.


That's all...Semoga berjaya Imam Muda..

Assalamualikum


Thanks For Reading شكران.

0 400 is kind-heart: