Siap Pun Karyaku


Untuk pengetahuan, inilah kali pertama aishah menghasilkan lukisan yang mempunyai kontra. Macam tak caya ja.. Tapi kalau orang yang pro tengok macam Huda, Pon atau mana-mana lagi yang terer melukis tu mesti anggap lukisan ni biasa ja. Yea, memang biasa pon.

Tangan Aishah bukannya takan seni. Kalau orang yang mempunyai tangan seni, conteng pun nampak macam sebuah karya. Betapa kreatif nya orang yang bertuah itu. 

Nak siapkan lukisan ..cuba teka berapa lama nak siap... Sbenarnya sekejap saja tapi, oleh kerana aishah ni sat tangok tv sat buat....sampai bila pun x siap. Tapi dianggarkan siap dalm pukul 2.00 pagi semalam. Sampaikan tertidur kat ruang tamu...TV terbuka..colour yang dalam bekas palet tu pun kering ..air yang dalam tupperware tu pun kotor sangat.. Mana taknya..tak larat sangat.

Kalau Aishah cikgu seni la kan...Aishah boleh bagi 3/10 ja kot..mesti Izyan, Afifah dan Izyan lagi lawa..Tak pa la asalkan siap..Nak hantar esok..
Terima kasih diucapkan kepada Cikgu Zaihira yang mengajar saya untuk menggunakan warna dengan betul dan kontra...


Thanks For Reading شكران.

0 400 is kind-heart: